سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی شب های قدر امسال:

اهدای خون در کرمان، ۱۷ درصد رشد داشته است + تصاویر

شکوهی گفت: امسال با وجود شیوع کرونا، شاهد رشد ۱۷ درصدی اهدای خون طی شب‌های قدر نسبت به مدت مشابه پارسال در استان کرمان بودیم.

 

ایرج شکوهی، سرپرست اداره کل انتقال خون استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ضمن قدردانی از هم استانی ها که در شب‌های پرفضیلت قدر با حضور در پایگاه‌های انتقال خون سراسر استان کرمان اقدام به امر خداپسندانه اهدای خون کردند، گفت: مردم نوع دوست کرمان، امسال همچون سال‌های گذشته، همزمان با ایام سوگواری شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و شب‌های پرفضیلت قدر با حضور در پایگاه‌های انتقال خون استان، خون خود را اهدا کردند. 

او افزود: امسال با وجود شیوع ویروس کرونا، شاهد رشد ۱۷ درصدی اهدای خون در شب‌های قدر امسال نسبت به مدت مشابه پارسال بودیم.

شکوهی بیان داشت: در شب‌های قدر امسال، هزار و ۶۴۴ نفر در کل استان به پایگاه های انتقال خون مراجعه کرده اند که از این تعداد، هزار و ۳۵۵ نفر موفق به اهدای خون شدند.

او با اشاره به نیاز دائمی بیماران به خون و فرآورده‌های خونی از مردم دیار کریمان خواست: در فرصت باقی مانده ماه مبارک با اهدای خون خود، زندگی دوباره به بیماران نیازمندان به خون ببخشند.

انتهای پیام/ م 

برچسب ها: اهدای خون ، شب قدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.