سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرغ در بازار چهارمحال و بختیاری باز کمیاب شد

گوشت مرغ باز هم دو سه روزی است که در بازار چهارمحال و بختیاری کمیاب شده است و حتی در برخی نقاط اصلا مرغ برای خرید وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، گوشت مرغ باز هم دو سه روزی است که در بازار چهارمحال و بختیاری کمیاب شده است و حتی در برخی نقاط اصلا مرغ برای خرید وجود ندارد.

طی چند ماه گذشته این چندمین بار است که بازار مرغ دچار تلاطم می‌شود.

به سراغ برخی از مرغ فروشی‌ها که رفتیم به ما گفتند که مرغ به اندازه کافی در اختیار ما نگذاشتند و بسیار کم بوده به گونه‌ای که در یک ساعت تمامی مرغ‌ها به فروش رسید.


بیشتر بخوانید


سام مردانی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: استان ما روزانه به طور متوسط به ۸۰ تن گوشت مرغ نیاز دارد.

او افزود: برای روز چهارشنبه ۹۸ تن و برای امروز ۵۷ تن مرغ کشتار شد.

مردانی اضافه کرد: هم اکنون هیچگونه کمبودی در زمینه مرغ زنده و آماده کشتار در استان وجود ندارد و ما توان کشتار روزانه ۸۰ تن مرغ را داریم.

غلامرضا قائدامینی معاون نظارت بازرسی و مبارزه با قاچاق سازمان صمت چهارمحال و بختیاری هم گفت: روز دوشنبه تنها ۱۸ هزار و ۲۰۰ تن مرغ زنده در استان کشتار شد در صورتی که نیاز استان روزانه ۸۰ تن است.

او افزود: به دلیل اینکه سه شنبه تعطیل بود و مرغ کشتار نشد این محصول در بازار استان به شدت کم شد و حتی در برخی نقاط استان مرغ وجود نداشت در صورتی که باید روز دوشنبه حداقل ۱۶۰ تن مرغ کشتار می‌شد.

قائدامینی اضافه کرد: برای روز چهارشنبه ۹۸ تن مرغ کشتار شد که ۸۰ تن آن را در بازار توزیع کردیم و ۸ تن هم در سردخانه‌ها ذخیره شد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه فردا هم روز تعطیلی است باید برای امروز بیش از ۸۰ تن مرغ کشتار می‌شد که تنها ۵۷ تن کشتار شد که با ۸ تن ذخیره دیروز در حال حاضر تنها ۶۵ تن مرغ گرم برای توزیع در بازار وجود دارد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.