سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کارگروه پیشگیری و مقابله با کرونای شهرداری قزوین:

تنها پاکبان‌ها و نیرو‌های تغسیل و تدفین واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

رئیس کارگروه پیشگیری و مقابله با کرونای شهرداری قزوین گفت: تاکنون ۱۶۸ پاکبان سازمان مدیریت پسماند و ۳۰ نفر از عوامل مرتبط با تغسیل و تدفین اموات در سازمان آرامستان واکسینه شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، وحید مقدم سلیمی رئیس کارگروه پیشگیری و مقابله با کرونای شهرداری قزوین با اشاره به شایعه تزریق سهمیه واکسن پاکبانان قزوین به برخی از مدیران شهری گفت:تاکنون ۱۶۸ پاکبان سازمان مدیریت پسماند و ۳۰ نفر از عوامل مرتبط با تغسیل و تدفین اموات در سازمان آرامستان در اولویت اول در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

مقدم سلیمی افزود: این در حالی است که ۶۰ نفر از کارمندان در معرض خطر سازمان آرامستان و ۳۵۹ نفر از پاکبانان و هیچ‌یک از آتش‌نشانان شهرداری هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین اضافه کرد: سهمیه اختصاص‌ یافته با نظارت دقیق اینجانب طبق اولویت‌بندی براساس وضعیت سلامتی، سابقه بیماری، سن و میزان قرار داشتن در معرض آلودگی و خطر، به پاکبانان زحمتکش و عوامل مرتبط با تغسیل و تدفین اموات تزریق شده است و واکسیناسیون بقیه افراد این گروه هدف به زودی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد.

مقدم سلیمی با اشاره به موجود بودن فهرست دقیق اسامی پاکبانان و نیرو‌های تغسیل و تدفین اموات که توسط مرکز بهداشت واکسن دریافت کرده‌اند، به عنوان نماینده شهرداری اطمینان خاطر داد که هیچ‌ یک از مدیران شهرداری قزوین در این طرح واکسینه نشده‌اند و معتقدم دروغ پردازان در این خصوص اعتماد مردم را نشانه رفته اند.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه شناسایی دریافت‌کنندگان واکسن از طریق کد ملی امکان‌پذیر است، راستی‌آزمایی و صداقت مدیران شهری و اکاذیب سناریوسازان بی تقوا، با بررسی لیست و اسناد موجود از طریق اسامی و کد ملی افراد و فهرست موجود در مرکز بهداشت قابل پیگیری است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین همچنین تسریع در واکسیناسیون گروه‌های در معرض خطر شهرداری ازجمله باقی‌مانده پاکبانان، کارکنان سازمان آرامستان، آتش‌نشانان و کارکنان مرکز توسعه خدمات اجتماعی توسط مرکز بهداشت را خواستار شد و افزود: امیدواریم به مرحله‌ای برسیم که تمامی کارمندان و مدیران شهرداری هم‌زمان با دیگر بخش‌های جامعه واکسن دریافت کرده و در برابر ابتلا به بیماری مصونیت یابند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.