فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت:شهر بوئین زهرا به عنوان آلوده‌ترین شهر کرونایی در سطح شهرستان است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مصطفی آقاعلی فرماندار شهرستان بوئین زهرا با اعلام شهر بوئین زهرا به عنوان آلوده‌ترین شهر کرونایی در سطح شهرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷ تن از پدران و مادران این شهرستان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند که برابر بررسی‌های جامع همگی از سوی فرزندان خود به کرونامبتلا شده‌اند.

آقاعلی افزود: این نگاه مستلزم تغییر سبک زندگی است و جوانان در راستای جلوگیری از انتقال بیماری به سایرین باید دستورالعمل های بهداشتی را هر چه بیشتر رعایت کنند.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان افزود: هنوز ۴۳ درصد از مبتلایان را خانم‌های خانه دار تشکیل می‌دهند این موضوع یعنی مهمانی‌های خانوادگی تداوم داشته و آمد و شد‌ها کاهش نیافته است.

او اضافه کرد: میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی ۶۳ درصد است که با این روند همچنان وضعیت قرمزکرونایی میهمان شهرستان خواهد بود.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا در ادامه گفت: برای عبور از این وضعیت میزان رعایت دستورالعمل ها باید به بالای ۹۰ درصد برسد.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.