سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موافقت وزیر علوم برای ایجاد دانشکده های هنر و فسیل شناسی در مراغه

نماینده مردم مراغه و عجب‌ ‎شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر علوم با ایجاد دو دانشکده هنر و فسیل شناسی در مراغه موافقت کرده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، علیزاده نماینده مردم مراغه و عجب‌ ‎شیر با اشاره به دیدار دو ساعته با وزیر علوم گفت: با موافقت  غلامی وزیر علوم و  رحیمی شعرباف معاون پژوهشی وزیر دانشکده هنر و فسیل شناسی در مراغه ایجاد می‌شود.

او  افزود: ابلاغیه انتقال دانشکده علوم پایه و دانشکده فنی و مهندسی باطل و اجرای آن سریعاً متوقف شده است.

علیزاده گفت:  این دو دانشکده همچنان به عنوان دو دانشکده فعال به فعالیت‌های علمی خود ادامه خواهند داد و در دفترچه کنکور امسال برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ ـ ۱۴۰۰ همچنان دانشجو پذیرش خواهد شد.

او گفت: دانشکده کشاورزی، دانشکده علوم انسانی و دانشکده علوم پایه توسعه خواهد یافت و این دانشکده‌ها در منطقه به عنوان مرکز عمل خواهند کرد.

 نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشکده هنر نیز به جمع دانشکده‌های دانشگاه مراغه اضافه خواهد شد و دانشگاه‌های شهر‌های همجوار در رشته‌های هنر پذیرش دانشجو نخواهند داشت.

علیزاده افزود: دانشگاه مراغه به عنوان دانشگاه جامع منطقه‌ای عمل خواهد کرد و مسیر برای توسعه دانشگاه مراغه باز خواهد ماند.

او گفت: تصمیمات مورد توافق در جلسه با وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری و دبیر شورای ساماندهی آموزش عالی کشور بعد از تصویب در شورای ساماندهی آموزش عالی کشور ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.