سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۴ زندانی غیرعمد در سیستان و بلوچستان چشم انتظار کمک خیران هستند

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: ۳۴ زندانی جرائم غیرعمد در این استان چشم انتظار کمک‌های خیران برای بازگشت به آغوش گرم خانواده‌هایشان هستند.

سید عبدالحسین سجادی مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: از ۳۴ زندانی جرائم غیرعمد زندانی ۱۴ نفر در زاهدان، ۱۲ نفر در زابل، سه نفر در سراوان و پنج زندانی نیز در چابهار چشم انتظار کمک خیران هستند.

او گفت: از این تعداد ۲۲ نفر به دلیل مهریه و ۱۲ نفر نیز به علت محکومیت مالی در زندان تحمل حبس می‌کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۲ زندانی جرائم غیرعمد نیز از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

او  بیان کرد: برای آزادی این تعداد زندانی هفت میلیارد و ۴۴۲ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال از محل اعتبارات ستاد دیه کشور، کمک‌های مردمی و صندوق تامین خسارت‌های بدنی پرداخت شده است.

سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومترمربع (معادل ۵/۱۱ درصد مساحت کشور) و بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ زندان برای نگهداری مجرمان جرائم عمد و غیرعمد در شهرستان‌های زابل، زاهدان، خاش، ایرانشهر، سراوان و چابهار است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.