سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل پرونده ۵۲ میلیارد ریالی برای ۲۹ واحد مرغداری متخلف

معاون بازرسی و حمایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : پرونده ۵۲ میلیارد ریالی برای ۲۹ واحد مرغداری متخلف در شهرستان کرمانشاه تشکیل شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسعود بیگلری معاون بازرسی و حمایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : در پی بازرسی‌های جداگانه از واحد‌های مرغداری موجود در شهرستان کرمانشاه، بازرسان معاونت بازرسی و حمایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان کرمانشاه موفق به کشف تخلف عرضه خارج از شبکه مرغ، برای ۲۹ واحد شدند.

او گفت : ارزش مجموع پرونده تخلف تشکیل شده برای این مرغداری‌ها بیش از ۵۲ میلیارد ریال است.

معاون بازرسی و حمایت حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با هشدار به واحد‌های مرغداری که مبادرت به عرضه خارج از شبکه مرغ و نهاده‌های دامی دولتی می‌کنند، افزود: بازرسان با رصد این واحد‌ها با هرگونه تخلف احتمالی برخورد قانونی لازم را انجام خواهند داد.

بیگلری ادامه داد: پرونده‌های تشکیل شده برای رسیدگی و صدور احکام لازم، به تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ارسال شد.

او افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی شامل گران‌فروشی، صادر نکردن فاکتور، احتکار، عرضه خارج از شبکه و سایر تخلفات مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.