سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در صنایع و صنوف

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران از توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در صنایع و صنوف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران در اولین جلسه ویدئو کنفرانسی شورای آموزشی ویژه آموزش در صنایع، گفت: با توجه به تشکیل شورای مهارت در استان و شهرستان‌ها مشارکت اعضای شورای مهارت شهرستان با ریاست فرمانداران در سطح استان به منظور توسعه آموزش‌های مهارتی در صنایع و صنوف یکی از مهمترین برنامه‌های راهبردی این اداره کل است.

او افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و برداشتن موانع تولید و پشتیبانی ها؛ آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران آمادگی کامل دارد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری موانع پیش روی صنایع و صنوف را در زمینه ارایه آموزش‌های مهارتی بردارد.

درویشی با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری آموزش‌ها به بخش خصوصی به جهت توسعه واحد‌های صنفی، گفت: شعار سال سازمان فنی و حرفه‌ای در سال ۱۴۰۰ را شعار زایش آموزش فنی و حرفه‌ای و صدور مجوز مراکز جوار کارگاه عنوان کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران افزود: مازندران در سال ۱۴۰۰ متعهد به افتتاح ۷۶ مرکز جوار خواهد بود.

درویشی  با بیان اینکه تنها با مشارکت، می‌توان نیاز واقعی واحد‌های تولیدی را تامین کرد، گفت شناسایی و ذائقه واحد‌های تولیدی در جهت جذب به آموزش و قرار دادن آن در سبد تولیدی‌ها می‌تواند اثرگذار باشد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.