سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمامی اقدامات در بخش میراث فرهنگی اردبیل براساس ضوابط اجرا می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: تمامی اقدامات و طرح‌ها در حوزه میراث فرهنگی در سطح استان اردبیل براساس ضوابط اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در جلسه کمیته فنی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان گفت: هر اقدامی در حوزه میراث‌فرهنگی باید طبق ضوابط و شاخص‌های علمی باشد و تمامی این ضوابط در اجرای طرح‌ها لحاظ شود.

او بیان کرد: در تمام حوزه‌ها به‌ویژه در معاونت میراث‌فرهنگی به دلیل حساسیت موضوع و لزوم حفظ بناها و انتقال صحیح آن به نسل بعد، باید اقدامات به‌ویژه‌ در مسجد جمعه با دقت هرچه تمام‌تر انجام شود.

فلاحی افزود: به دلیل اینکه مردم اردبیل، علقه عاطفی خاصی با مسجد جمعه دارند، هرچه زودتر باید تکلیف گنبد این بنای تاریخی مشخص شود که در جلسه بعدی کمیته فنی باید طرح گنبد و شیوه اجرایی آن به دقت و با جزئیات ارائه شود.

او ادامه داد: براساس هدفگذاری انجام‌شده صحنه مجلل در حریم جمعه مسجد برای برگزاری مراسم آیینی و مذهبی ایجاد می‌شود.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با تاکید بر اجرای تمامی طرح‌ها براساس ضوابط و مقررات هر حوزه تصریح کرد: به هیچ وجه با ادامه یا آغاز فعالیتی خارج از قوانین و اصول در این اداره‌کل موافقت نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.