سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

DNA ناپلئون بناپارت هفته آینده در یک حراجی به فروش می‌رسد!

پس از فروش تار موی ناپلئون حالا نوبت به DNA او رسیده است و هفته آینده در یک حراجی به فروش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طرفداران جمع آوری کالا‌های خاص  در هفته آینده در یک حراجی بی نظیر آماده می‌شوند، زیرا آن‌ها قادر به خرید نمونه DNA ناپلئون بناپارت امپراتور فقید فرانسه هستند. یک قطعه پارچه آغشته به خون که در حین عملیات کالبدشکافی بر روی بدن او قرار گرفت نیز در این حراجی به فروش می‌رسد. این پارچه آغشته به خون قرار است مبلغی تا ۱۵۰۰۰ یورو (۱۸۰۰۰ دلار) به فروش گذاشته شود.

 خانه حراج Ozina قصد دارد در تاریخ ۵ مه حدود ۳۶۰ مورد را برای فروش به همراه سایر قطعات مهم از جمله قفل موی ناپلئون، یک جفت جوراب ابریشمی که متعلق به او بود و یک پیراهن آستین بلند که روی آن گلدوزی شده ارائه دهد.  از سوی دیگر، کلید اتاقی که ناپلئون بناپارت در جزیره سنت هلنا در آن درگذشت نشان داده شد، اما انگلیسی‌ها فروش آن را در یک حراجی که به قیمت ۸۱۹۰۰ پوند (۹۲ هزار یورو) به فروش رسیده بود، انکار کردند. طبق روزنامه بین المللی مونت کارلو حراج این قطعه فلز ۱۳ سانتی متری با قیمتی ۱۶ برابر بیشتر از برآورد اولیه آن فروخته شد که بین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ پوند یا ۵۵۰۰ یورو بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
این از شگفتیهای این انسانهاست گروهی پول ندارند نان بخرند وعده ای نمی دانند پولشان را کجا خرج کنند مثلا dnaناپلئون به چه دردی می خورداین نشانه حماقت بشر است از اول بوده وتا قیامت هم خواهد بود .
ارسطو
۲۰:۳۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
میخرمش
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
عقب افتاده هاي قرن