سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در فارس

دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم فارس برخی اقدامات آموزش وپرورش فارس درهفته بزرگداشت مقام معلم را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن کلاری گفت: امسال هفته بزرگداشت مقام معلم که از روز ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ آغاز شده مقارن با ایام شهادت حضرت علی (ع) نیز است و به همین خاطر مراسم‌های این هفته با نگاه به سیره زندگی این مولای موحدین جهان برگزارمی شود.

او یکی از نکات مهم سیره زندگی حضرت علی (ع) را اهمیت دانستن به جایگاه معلم عنوان کرد وگفت: تمام تلاش ما براین است که با توجه به محدودیت‌های ناشی از کرونا حتما از معلمین یاد شده واز زحمات ان‌ها قدرشناسی کنیم.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس افزود: با همکاری صدا وسیمای مرکز فارس پویشی در فضای مجازی تحت عنوان معلم مهربان راه اندازی شده که در آن دانش آموزان استان با پیام‌های تصویری از زحمات معلمین خود قدردانی می‌کنند.

کلاری گفت: در یکی از روز‌های این هفته معلمان نمونه استان درادار‌های آموزش وپرورش سراسر استان و درجمع روسای این ادارت حضور خواهد یافت و دربرنامه‌ای که به صورت مجازی به خاطر شرایط همه گیری ویروس کرونا از استان برگزارخواهد شد توسط مدیرکل آموزش وپرورش استان از ۳۱۶ تن آن‌ها با اهدای لوح وهدایایی تقدیرمی شود.

او ادامه داد: تکریم معلمان پیشکسوت از برنامه‌های اصلی آموزش وپرورش استان است، ولی به دلیل بحث کرونا قرار شد دراین هفته همه روسای آموزش وپرورش سراسراستان بابرقراری تماس تلفنی با این پیشکسوتان فرهنگی از زحمات آن‌ها یاد کرده و تقدیر به‌عمل آورند.

دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم فارس همچنین گفت: ویژه برنامه‌ای با همکاری صداسیمای مرکز فارس دریکی از شب‌های هفته بزرگداشت مقام معلم تولید وپخش خواهد شد که درآن تنی چند از پیشکسوتان فرهنگی ومعلم نمونه در ان حضور خواهند یافت وبا مردم گفتگو خواهند کرد.

دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم فارس همچنین با اشاره به اینکه هم اکنون دراستان فارس بیش از ۶۰ هزار معلم در بیش از ۸ هزار آموزشگاه فعالیت می‌کنند، گفت: دراین ایام مدیران مدارس استان به نمایندگی از مدیرکل نیز از زحمات همه همکاران فرهنگی مدارس تقدیر خواهند کرد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.