سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۲ برابری اعتبارات اشتغال زایی در استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: در سال گذشته اعتبارات اشتغال زایی در استان سمنان نسبت به سال قبل از آن رشد ۲ برابری داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه اعتبارات اشتغال کمیته امداد استان سمنان با رشد دو برابری به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت، گفت: سه هزار و ۵۶۴ طرح اشتغال توسط کمیته امداد در سال ۹۹ مصوب و تسهیلات آن پرداخت شده است.

او با بیان اینکه تعهد اشتغال کمیته امداد در سال گذشته  ۱۰۳ درصد محقق شده است، تاکید کرد: این تسهیلات و طرح‌ها هم برای مددجویان و هم برای کارآفرینان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۱۰۲ میلیارد تومان برای ایجاد فرصت‌های شغلی در سال ۹۹ تخصیص یافته  که بیش از تعهدات این نهاد بوده است، تاکید کرد: ۵۶ درصد طرح‌های اشتغال اجراشده روستایی و ۴۴ درصد شهری بوده است همچنین باید گفت در سال گذشته ۱۷۰ درصد ایجاد اشتغال طرح‌ها نسبت به سال ۹۸ افزایش یافت.

مسعودیان راد بر نظارت هفت هزار و ۶۸۸ تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان اشاره کرد و گفت: ارائه چهار هزار و ۵۰۹ مشاوره شغلی در این مدت به مددجویان و کارآفرینان ارائه‌شده است.

انتهای پیام /ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.