سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ کرونایی ۸ مازندرانی

۸ مازندرانی شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با شناسایی ۱۹۷ بیمار مبتلا به کرونا مجموع بستری شدگان این بیماری در مراکز درمانی استان به هزار و ۶۰ نفر رسید.

۲۸۹ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شده و ۲۵۹ بیمار بدحال کرونایی با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند.

شبانه روز گذشته ۸ مازندرانی نیز به دلیل ابتلا به کروناویروس در مراکز درمانی استان، جان باختند.

شناسایی ۱۶۳ بیمار تازه مبتلا به کرونا

دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۶۳ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۲۳۸ نفر هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

او شمار بستری شدگان مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه را ۸۲۰ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲۱۴ بیمار بدحال کرونایی در مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند.

دکتر موسوی گفت: ۸ هم استانی نیز شبانه روز گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران جان خود را از دست دادند.


بستری ۳۴ بیمار کرونایی جدید

دکتر سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به بستری بودن ۲۴۰ مبتلا به کروناویروس در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه از ترخیص ۵۱ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی، ۲۴ ساعت گذشته از چهار بیمارستان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد.

او با بیان اینکه ۴۵ بیمار بدحال کرونایی با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان تخصصی کادر درمان قرار دارند، افزود: خوشبختانه در شبانه روز گذشته، خبری مبنی بر فوت کرونایی همشهریان بابلی گزارش نشده است.

انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.