تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در مازندران، امروز با دو برابر افزایش نسبت به دیروز به ۱۵ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،۱۷۷ بیمار تازه مبتلا به ویروس کرونا شبانه روز گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در استان، امروز با دو برابر افزایش نسبت به دیروز به ۱۵ نفر رسید.

مرگ ۱۲ بیمار کرونایی

دکتر سیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به پذیرش و بستری ۱۵۳ بیمار تازه مبتلا به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مرخص شدن ۲۰۳ بیمار در این مدت برای ادامه بقیه مراحل درمانی در منزل گفت: در حال حاضر ۹۷۳ بیمار بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

او از بستری بودن ۲۱۸ بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و افزود: ۱۲ هم استانی در این مدت بر اثر ابتلا به بیماری جهش یافته کروناویروس تسلیم مرگ شدند.

فوت ۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹

دکتر سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل به پذیرش و بستری ۲۴ بیمار مشکوک به ویروس کرونا، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل اشاره کرد و گفت: در همین مدت ۳۷ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی مرخص شده و هم اکنون ۲۴۹ بیمار بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی بابل بستری هستند.

او افزود: ۵۱ بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار داشته و متاسفانه ۳ همشهری بابلی مبتلا به کووید ۱۹، در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه جان باختند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.