سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده دافوس ارتش خبر داد؛

اعزام دانشجویان ارتش به دانشگاه‌های معتبر دنیا

امیر ولی‌وند با اشاره به تعامل دافوس ارتش با وزارت علوم گفت: هر ساله تعدادی دانشجو را به‌عنوان بورسیه به دانشگاه‌های معتبر دنیا اعزام می‌کنیم.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ حسین ولی‌وند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) در مراسم گرامیداشت روز معلم که امروز (یکشنبه) در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد، اظهار کرد: امروز ارتباط خوب و تنگاتنگی با مجموعه وزارت علوم تحقیقات و فناوری برقرار شده و وزیر علوم نیز از مجموعه دافوس ارتش بازدید داشته است.

وی افزود: وزارت علوم امتیاز و امکاناتی را در اختیار مجموعه نیرو‌های مسلح به‌ویژه مراکز علمی و آموزشی ارتش گذاشت که از آن‌ها در جهت ارتقای مسائل آموزشی، کمال استفاده را می‌بریم.

امیر ولی‌وند با اشاره به تعامل دافوس ارتش با دیگر مراکز علمی و دانشگاهی در عرصه‌های بین‌المللی گفت: هر ساله تعدادی دانشجو را به‌عنوان بورسیه به دانشگاه‌های معتبر دنیا اعزام می‌کنیم و امسال نیز با بهره‌گیری از تجارب گذشته، هیئت علمی‌مان را ارتقا داده‌ایم که همه این‌ها در راستای افزایش بار علمی و ارتقای سطح آموزش است.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم حرکت رو به رشد این دانشگاه را با سرعت بیشتری جلو ببریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.