سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیات بازرسی انتخابات آمادگی دریافت گزارشات انتخاباتی کردستان را دارد

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان کردستان گفت: هیات بازرسی انتخابات در کردستان آمادگی دریافت اخبار و گزارشات انتخاباتی مردمی را در استان دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام ملکی رئیس هیات بازرسی انتخابات استان کردستان گفت: بر اساس ماده ۳۱ و ۶۹ دستورالعمل ابلاغی انتخابات وزارت کشور برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و نیز ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا هیات بازرسی انتخابات استان با معرفی اعضا از سوی استاندار و صدور احکام از سوی بازرسی مرکزی وزارت کشور از اسفندماه تشکیل شده است.

او افزود: در این رابطه در مرحله اول هیات‌های بازرسی فرمانداری‌های تابعه با رویکرد کنترل و بازرسی فرایند انتخابات شامل تمامی مراحل اجرایی و همچنین اطمینان از اصول اجرای صحیح و بموقع وظایف قانونی عوامل اجرای انتخابات در سطح استان عملا وارد مراحل اجرایی شده است.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان کردستان همچنین خاطرنشان کرد: هیات‌های بازرسی شهرستان‌های تابعه موظفند که بر اساس شرح وظایف و برنامه زمان‌بندی اجرایی انتخابات به ازای هر شعبه اخذ رای یک بازرس و به ازای هر ۱۵ شعبه یک سربازرس را تعیین کنند.

ملکی تاکید کرد: همچنین در این دوره از انتخابات بر اساس تدابیر به عمل آمده و با هماهنگی با هیات مرکزی بازرسی وزارت کشور بازرسین ویژه‌ای به ازای ۱۰۰ تا ۱۴۰ صندوق اخذ رای پیش‌بینی شده که این امر نیز در استان همانند سایر نقاط کشور در دستور کار قرار دارد.

او ابراز امیدواری کرد: انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری و باشکوه مردم را در استان برگزار کنیم.

ملکی در ادامه گفت: هیات‌های بازرسی از زمان ثبت‌نام و فعالیت انتخاباتی کاندیدا‌ها و همچنین در جریان برگزاری انتخابات وظایف قانونی خود را در ارتباط با روند صحیح بازرسی انتخابات در دستور کار خود قرار دهند.

به گفته ملکی، هیات بازرسی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای استان کردستان مستقر در استانداری آماده دریافت اخبار و گزارشات مردمی است.

او افزود: در این راستا شهروندان کردستانی می‌توانند هرگونه اخبار، اطلاعات، پیشنهادات، شکایات و انتقادات خود را در خصوص انتخابات از طریق شماره تلفن ۳۳۱۶۳۸۴۲ دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان و یا از طریق ارسال ایمیل و سایر راه‌های ارتباطی سامانه رسیدگی به شکایات استانداری به دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات کردستان ارسال نمایند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.