سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار بیماران کرونایی در سبزوار همچنان صعودی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: آمار بیماران کرونایی در سبزوار همچنان صعودی است و روزانه بر شمار مبتلایان به این ویروس افزوده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا مسلم رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در ۲ روز گذشته ۲۳۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار شامل شهرستان‌های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای، خوشاب و ششتمد شناسایی شده‌اند.

او افزود: هم اکنون ۲۸۵ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در مرکز آموزش درمانی واسعی سبزوار بستری هستند که از این تعداد ۳۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: همچنین طی ۴۸ ساعت گذشته ۶ بیمار مبتلای قطعی به کووید ۱۹ در شهرستان‌های حوزه زیر پوشش این دانشگاه فوت کردند.

مسلم با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیان کرد: تمامی افراد در صورت داشتن هرگونه علائم باید بلافاصله به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند تا از عواقب بعدی بیماری پیشگیری شود.

او تصریح کرد: شهروندان در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه کرونا، با تماس با شماره‌های ۴۴۰۱۱۳۳۳ و ۴۴۰۱۱۴۴۴ سوالات را خود با استادان و اعضای هیات علمی این دانشگاه در میان بگذارند.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.