سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶۸ کیلوگرم تریاک در استان کرمانشاه کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه از ‍ کشف ۱۶۸ کیلوگرم تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سردار علی اکبر جاویدان  اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از فعالیت یک باند قاچاق و اینکه قصد انتقال مقدار زیادی تریاک به داخل استان را دارند رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او  افزود: مأموران پلیس کرمانشاه در ادامه تحقیقات گسترده خود دریافتند اعضای این باند قصد انتقال محموله مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به کرمانشاه توسط یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را دارند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه به خاطر توقیف هرچه سریع‌تر محموله، با ردیابی مسیر حرکتی خودرو مورد نظر در محور‌های کرمان، موضوع را با همکاران خود در این استان در میان گذاشتند.

جاویدان بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان نیز پس از هماهنگی با مقام قضائی و استقرار در محل مناسب به محض مشاهده خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد، نسبت به توقیف آن اقدام و در بازرسی‌های انجام شده حدود ۱۶۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

او با اشاره به دستگیری راننده خودرو و معرفی به دستگاه قضائی، خاطر نشان کرد: خودرو توقیفی نیز به پارکینگ منتقل و تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کشف حدود ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری، گفت: این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۵۰ درصد رشد داشته است.

جاویدان از دستگیری ۸۳۰ نفر در رابطه با مواد مخدر خبر داد و اضافه کرد: این افراد شامل قاچاقچی، حمل کننده، نگهدارنده، خرده فروش، توزیع کننده و معتاد می‌شوند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.