سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چراغ عمر آتش به دست آتش نشانان اهوازی خاموش شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز را ۱۳ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: مهار آتش سوزی جعبه فیوز مینیاتوری مجتمع مسکونی در منطقه کوی ملت، خیابان عامری در ساعت ۴ و ۵۱ دقیقه مهار و از سرایت آتش به سایر بخش‌های ساختمان جلوگیری شد.

او با اشاره به اطفای حریق ترانس برق در ساعت ۴ و ۵۹ دقیقه در منطقه بهارستان، بلوار نخلستان اظهار داشت: آتش نشانان حریق منزل مسکونی را در ساعت ۵ و ۵ دقیقه در کوی انقلاب خیابان گلشن مهار کردند.

قنبری به واژگونی تیبا در ساعت ۸ و ۳ دقیقه در حد فاصل میدان پنج نخل به سمت چهارشیر اشاره و بیان کرد: این حادثه منجر به مصدوم شدن راننده ۳۵ ساله شد و آتش نشانان وی را پس از خارج کردن از اتاقک خودرو به نیرو‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز به وقوع آتش سوزی در مجتمع مسکونی در ساعت ۱۴ و ۹ دقیقه در منطقه زیتون کارمندی بین خیابان زیتون و زیبا به علت روشن کردن پیک نیک در تراس طبقه اول و مهار حریق اشاره کرد و ادامه داد: مهار آتش سوزی نیزار در ساعت ۱۴ و ۲۹ دقیقه در مسیر روستای ام الطمیر، اطفای حریق منزل مسکونی در ساعت ۱۶ و ۹ دقیقه در کوی سلطامنش به علت اتصال سیم کشی برق کولر دوتیکه، مهار حریق منزل مسکونی در ساعت ۲۱ و ۲۳ دقیقه در منطقه صددستگاه نبش خیابان ۲ به علت حریق آبگرمکن، مهار آتش سوزی دوربین مداربسته بانک در ساعت ۲۲ و ۷ دقیقه در منطقه سه راه باهنر و اطفای حریق فضای سبز در ساعت ۲۲ و ۵۸ دقیقه در ابتدای پل نادری انجام شد.

قنبری در پایان با اشاره به نجات یک شهروند در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه فرهنگ شهر تصریح کرد: آتش نشانان با اعزام به مناطق آخر آسفالت و کیانپارس خیابان ۱۷ غربی با ایمن سازی، نشتی گاز در ۲ مجتمع مسکونی را برطرف و از وقوع حادثه آتش سوزی و انفجار جلوگیری کردند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.