سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

٧٠ کارگر نمونه در ایرانشهر تجلیل شدند

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایرانشهر گفت: ٧٠ کارگر نمونه ١۵ واحد کارگری این شهرستان به مناسبت هفته کار وکارگر مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خلیل‌احمد سلامی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایرانشهر اظهار داشت: هم اینک بیش از ٢۵ هزار کارگر بیمه شده در ۶ هزار واحد کارگری کوچک و بزرگ شهرستان ایرانشهر مشغول به کار هستند.

او  با بیان اینکه نیروی انسانی به عنوان مهم ترین مولفه توسعه اقتصادی محسوب می‌شود گفت: با توجه به شرایط حساس کشور و تحریم‌های ظالمانه و هم‌چنین شیوع ویروس کرونا، کارگران و کارفرمایان پرتلاش شهرستان ایرانشهر در واحدهای تولیدی و صنعتی همچون رزمندگان دلاور و با روحیه‌ای بسیجی و جهادی در سنگرهای این جنگ اقتصادی مبارزه می‌کنند.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی امام جمعه ایرانشهر در این مراسم با تبریک هفته کار وکارگر به این قشر زحمت کش، به نقش وجایگاه کارگر در جامعه اشاره کرد و گفت: توجه به کارگران و حق وحقوق آنان بسیار مهم است و حمایت از کارفرما در چهارچوب قوانین و رفع مشکلات آنان برای ادامه فعالیت اقتصادی و افزایش تولید بسیار اهمیت دارد.

علی شعبانی فرماندار ایرانشهر نیز با اشاره به نقش آفرینی کارگران در کم کردن آثار تحریم های ظالمانه آمریکایی گفت: با اعمال تحریم های بی سابقه علیه ایران اسلامی این کارگران بودند که با همت و تلاش عالی خود چرخ های تولید را در کارخانجات و مراکز صنعتی و تولیدی به چرخش درآوردند و کشور را در بسیاری از حوزه ها از نیاز به خارج از مرزها بی نیاز ساختند.

در این مراسم از ٧٠ کارگر نمونه و سه کارفرما در حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی ایرانشهر با اهداء لوح و هدایای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.