سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل ظرفیت ۶۰ درصد تخت‌های بیمارستانی در خراسان جنوبی 

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی  از تکمیل ظرفیت ۶۲ درصد از تخت‌های بیمارستانی خراسان جنوبی خبر داد.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان  جنوبی گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به وضعیت تخت‌های بیمارستانی گفت: در حال حاضر از ظرفیت ۵۰۰ تختی که برای بیماران کرونا مثبت در نظر گرفته شده بود ۳۰۶ تخت تکمیل شده و تنها ۱۹۴ تخت باقی مانده است.

او افزود: ضریب اشغال تخت‌های بیمارستانی در استان ۶۲ درصد اعلام شده است .

شریف زاده اظهار کرد: در بیمارستان ولیعصر که مرکز پذیرش بیماران کرونایی در بیرجند می باشد در دهه اول فروردین ماه به طور متوسط روزانه ۷۰ بیمار کرونا مثبت بستری در بیمارستان داشته ایم .

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل در خراسان جنوبی تصریح کرد: اوج موارد بستری در بیمارستان ولیعصر مربوط به تاریخ ۲ اردیبهشت ماه امسال بوده است که در آن روز ۱۵۵ نفر بستری داشته ایم .

و با اشاره به دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرا کردن محدودیت‌های کرونایی در استان بیان کرد: از روز سوم اردیبهشت ماه روند مبتلایان به کرونا و آمار در بیمارستان‌ها کاهش داشته است .

شریف زاده با اشاره به این که روند کاهشی مبتلایان به کرونا از دو روز گذشته در استان آغاز شده گفت: امروز ۱۳۲ بیمار تنفسی بستری در بیمارستان ولیعصر داشته ایم که نسبت به روز‌های قبل کاهش داشته است .

انتهای پیام / ط ا

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید 19
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.