سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رنجبر:

فرآیند برگزاری انتخابات شورا‌ها الکترونیکی انجام می‌شود

فرماندار کرمانشاه گفت : فرآیند برگزاری انتخابات شورا‌های شهر و روستا در شهرستان کرمانشاه کاملا به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با اشاره به ایجاد ۴۵۳ شعبه اخذ رأی در کرمانشاه گفت : تمام فرآیند برگزاری انتخابات از جمله احراز هویت، رأی گیری، قرائت و شمارش آراء به صورت الکترونیکی است و در شعبات از صندوق‌های الکترونیک استفاده می‌شود.

او در خصوص تایید صلاحیت کاندیدا‌ها گفت : در شهرستان کرمانشاه ۲۱۴ نفر برای مجموع شهر‌ها تایید صلاحیت شده اند (۷۳ درصد) و ۷۱ نفر (۲۷ درصد) نیز در هیأت‌های نظارت رد صلاحیت شده اند.

فرماندار کرمانشاه افزود: داوطلبان از ۹ الی ۱۲ اردیبهشت ماه به مدت ۴ روز مهلت دارند شکایات خود را در خصوص رد صلاحیت تحویل دهند و هیأت نظارت استان نیز در بازه زمانی ۱۰ روز موضوع را بررسی و نتیجه را اعلام می‌کند.

رنجبر در خصوص تبلیغات کاندیدا‌های انتخابات شهر افزود: با توجه به گسترش ویروس کرونا در کشور در این رابطه منتظر دستورالعمل وزارت کشور برای نحوه تبلیغات کاندیدا‌های دوره ششم انتخابات شورای شهر هستیم که در روز‌های آینده اعلام می‌شود.

او گفت: با این وجود توصیه ما به داوطلبان این است که از اجاره کردن محل‌هایی برای ستاد و برگزاری جلسات انتخاباتی خودداری کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.