سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در جنوب غرب خوزستان

واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال از امروز همزمان با سراسر کشور در محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان آغازشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،توفیق عنافچه سرپرست مرکز بهداشت آبادان  گفت: بنا به فاز دوم سند ملی ایمن سازی افراد بالای ۸۰ سال به عنوان گروه اول در فاز دوم  توسط مراکز درمانی شناسایی شده و به آنها برای واکسیناسیون اطلاع رسانی می شود.

او همچنین افزود: برای این جمعیت از طریق سامانه الکترونیکی و توسط مراقبین سلامت فراخوان ارسال می شود که با در دست داشتن کارت ملی و مراجعه به مراکز معرفی شده در منطقه می توانند واکسینه شوند.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان با بیان اینکه واکسیناسیون این افراد و همچنین دیگر گروه ها‌ی بازمانده فاز اول از امروز به صورت روزانه وتا پوشش ایمن سازی بالای ۸۰ درصد آنها ادامه دارد گفت: پس از این مرحله وارد گروه سنی بعدی یعنی ۷۰ تا ۷۹ سال خواهیم شد.

سرپرست مرکز بهداشت در پایان خاطر نشان کرد: فاز دوم شامل افراد بالای ۶۰ سال و افراد گروه سنی ۱۶ تا ۶۴ سال دارای بیماری زمینه‌ای است که به صورت اولویت بندی در نوبت واکسیناسیون قرار خواهند گرفت.

افراد بالای ۸۰ سال شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ و ۳۰ تا ۱۳ و ۳۰ با مراجعه به درمانگاه های فارابی، قدس، شهید صادقیان، رازی والغدیر  می توانند برای واکسینه شدن اقدام کنند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.