سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باجلان خبر داد؛

بیش از ۳ میلیون پرس غذای گرم در روز چهاردهم ماه رمضان به دست نیازمندان رسید

رئیس قرارگاه اطعام مهدوی کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره جزئیات توزیع غذای گرم میان نیازمندان در راستای پویش اطعام مهدوی توضیحاتی داد.

مجید باجلان رئیس قرارگاه اطعام مهدوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در راستای پویش اطعام مهدوی در روز سیزدهم ماه مبارک رمضان، ۲ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۸۵۱ پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد.

او با بیان اینکه در این روز ۵۴۶ هزار و ۱۳۷ افطاری ساده به مناطق حاشیه‌ای و محروم ارسال شد و به دست نیازمندان رسید، گفت: همچنین ۶۱۲ هزار و ۹۱ بسته معیشتی نیز توزیع شد.

رئیس قرارگاه اطعام مهدوی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: در شب میلاد امام حسن (ع) و روز چهاردهم ماه مبارک رمضان، ۳ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۳۳۵ پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد و همچنین ۶۳۵ هزار و ۷۱۳ افطاری ساده و ۶۷۵ هزار و ۷۸۳ بسته معیشتی نیز در مناطق محروم و روستایی سراسر کشور توزیع شد و به دست نیازمندان رسید.

باجلان با بیان اینکه مردم می‌توانند ما را در این طرح یاری کنند و مشارکت داشته باشند، گفت: #۱۴* و شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ در دسترس مردم است و هموطنان می‌توانند در این پویش مشارکت کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.