سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی مخازن آب قزوین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین از پیش بینی ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و تعمیر مخازن آب در مناطق روستایی استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: طبق بررسی‌های انجام شده، بسیاری از مخازن هوایی ذخیره آب در روستا‌های استان قزوین فرسوده و عمری بالای ۳۰ سال دارند و نیازمند تعمیر و بهسازی هستند.

مهدیخانی اضافه کرد: برخی از این مخازن دچار پوسیدگی شده و در اولویت بیشتری برای تعمیر و بهسازی هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین افزود: باید این مخازن در راستای پیشگیری از اتفاقاتی، چون سقوط بر اثر باد و طوفان و همچنین پایداری تامین و ذخیره آب در حوادث مختلف مورد بهسازی قرار بگیرند.

وی از پیش بینی ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و تعمیر مخازن آب در مناطق روستایی استان خبر داد و اظهار داشت: اعتبار پیش بینی شده برای تعمیر و بهسازی این مخازن را به مرکز ارسال کرده ایم و در صورت اختصاص منابع مالی تقاضا شده، کار بهسازی مخازن هوایی ذخیره آب در روستا‌های استان قزوین با اولویت بندی انجام شده اجرایی خواهد شد.

مهدیخانی افزود: از آنجا که اعتبارات حوزه مدیریت بحران محدود است باید منابع به ترتیب طرح‌های اولویت دار هزینه و مصرف بشوند تا بیشترین اثربخشی را در این حوزه به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.