سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸ هزار بسته معیشتی عیدی به نیازمندان بندر ماهشهر

رئیس شورای راهبردی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: ۸ هزار بسته معیشتی همزمان با خجسته میلاد امام حسن مجتبی (ع) بین نیازمندان توزیع شد.

سید امید شهیدی نیا رئیس شورای راهبردی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از آغاز همه گیری کرونا مجموعه اقداماتی از سوی شورای راهبردی انجام شد که یکی از اهداف ما کمک به اقشار آسیب پذیر بود و بر این اساس، تاکنون ۴ مرحله بسته معیشتی توزیع کرده ایم.

او با بیان اینکه طی این ۴ مرحله، تاکنون ۲۶ هزار بسته اقلام مصرفی، خوراکی و بهداشتی تامین و بین نهاد‌های حمایتی شهرستان توزیع شده است، افزود: توزیع این بسته‌ها از امروز با اعزام به روستا‌های شهرستان آغاز شده و طی روز‌های آینده در شهر‌ها نیز صورت خواهد گرفت.

فریدون بندری فرماندار بندرماهشهر نیز در این مراسم، ضمن تشکر از صنایع پتروشیمی بیان داشت: شورای زاهبردی در سال‌های اخیر کمک‌های قابل قبولی به شهرستان کرده و در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت و امیدواریم با تلاش مسئولان امر این بسته‌ها هر چه سریعتر به دست نیازمندان برسد.

طی مراسمی در مصلای بندرماهشهر، به مناسبت سالروز میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع)، ۸ هزار بسته معیشتی به مبلغ ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خریداری و به نهاد‌های حمایتی شامل؛ کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره بهزیستی و سازمان حمایت از زندانیان تحویل داده شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.