مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از توزیع ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در قالب رزمایش ایران همدل در استان خبر داد.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در حاشیه رزمایش «ایران همدل» که با هدف اهدای بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در قالب طرح اطعام مهدوی و کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و دهه اکرام و اطعام نیازمندان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دغدغه‌ای که پارسال در ایام نیمه شعبان با آن مواجه بودیم، تامین مایحتاج مستمندان و خانواده‌های کم برخوردار با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس بود.

او با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان هر سال شاهد اوج اهدای کمک‌ها و بسته‌های معیشتی در سطح استان هستیم، افزود: بحمدالله با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جریان عظیمی در کشور شکل گرفت و عملکرد مردم نیکوکار و سخاوتمند استان در قالب کمک‌های مومنانه بی نظیر بود.

شیبه اظهار داشت: امسال نیز امیدواریم با توجه به تاکید امام خامنه‌ای مبنی بر گسترش توزیع بسته‌های معیشتی و موادغذایی بین نیازمندان، شاهد استقبال بیش از پیش خیرین و نیکوکاران برای اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی و تهیه مایحتاج آن‌ها و توزیع بین خانواده‌های کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا ویروس باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان به راه اندازی پویش سراسری ایران همدل، اطعام مهدوی همزمان با حلول ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: براساس برنامه ریزی‌ها و هدفگذاری‌های انجام شده، قرار است یک میلیون پرس غذای گرم تا پایان این ماه مبارک در ۷۳ آشپرخانه در سطح استان و با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی پخت و بین نیازمندان توزیع کنیم.

این مقام مسئول بیان داشت: تهیه و توزیع ۱۷۰ هزار بسته معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان به خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد خوزستان توزیع خواهد شد، ضمن اینکه تلاش می‌کنیم با شناسایی ظرفیت‌های موجود، در مدت مذکور هیچ کودک یتیم و بی سرپرست بدون حامی نماند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.