سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی و قرارگاه جهادی عابس در مشهد

تفاهم نامه‌ای با هدف ایجاد اشتغال‌های کوچک پایدار برای حمایت شوندگان قرارگاه جهادی عابس بین این مجموعه با موکب اشتغال محرومان کمیته امداد کشور به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رامین قانع مسئول قرارگاه جهادی عابس گفت: همواره یکی از وظایف ذاتی فعالین جهادی، توانمند سازی خانوار‌ها بر اساس سلایق و ظرفیت‌های موجود آنان در راه اندازی کسب و کار‌های کوچک خانگی می‌باشد، که امروز با امضای تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد و تلاش می‌کنیم با اجرای این اقدامات مرتبط با اشتغال زایی، تاحد امکان نسبت به کاهش محرومیت از چهره حاشیه شهر مشهد قدم برداریم.

او افزود: پیش از این نیز کمیته اشتغال زایی قرارگاه در موضوع راه اندازی کسب و کار‌هایی خاص همچون پرورش میلورم و کارگاه‌های تولید لباس کودک فعالیت‌هایی داشته است که می‌توان با حمایت‌های ارگان‌های متولی امر نیز این ظرفیت‌ها را افزایش داد.

همچنین دکتر بابازاده، نماینده موکب اشتغال محرومان کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز با اشاره به پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه قرارگاه جهادی عابس ابن ابی شبیب شاکری در حوزه شناسایی محرومان و محرومیت زدایی در مناطق حاشیه شهر مشهد، گفت: موضوع اشتغال زایی یکی از مهمترین وظایف کمیته امداد است که با این نوع همکاری‌ها گام بزرگی در این راستا برداشته خواهد شد.

انتهای پیام//ف. ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.