استاندار خراسان رضوی گفت: برگزاری جلسات مشترک با نمایندگان مجلس شورای اسلامی,منجر به همگرایی در استان می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی‌رضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در حاشیه نشست مشترک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با استاندار در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه گزارشی از موضوعات اقتصادی، امنیتی، اجتماعی و اقدامات انجام گرفته در زمینه تحقق سیاست‌های الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی توسط معاونین استانداری ارائه شد.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات مشترک به همگرایی در استان کمک می‌کند, در این راستا نمایندگان مجلس در جلسه مذکور مشکلات حوزه‌های انتخابیه و نقطه نظرات خود را درباره مسائل استان مطرح کردند و مباحث مطرح شده را دسته بندی خواهد شد تا توسط بخش‌های مربوطه در سطح استانی و ملی پیگیری شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به دستاورد‌های الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی ,گفت: تاکنون تفاهم نامه‌های ۷۹ معین اقتصاد مقاومتی در استان به امضا رسیده است که از این تعداد ۷۳ درصد در مرحله مطالعات و شناسایی ظرفیت‌های منطقه‌ای قرار دارند وجزئیات الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در اختیار تمامی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت تا در مدت ۱۵ روز، نظرات نمایندگان جمع بندی شده و در طرح لحاظ شود.

وی ادامه داد: متوسط مدت انعقاد قرارداد‌ها کمتر از ۲ ماه است و برای ارزیابی عملکرد معین‌ها باید چند ماه دیگر منتظر ماند، اما با این حال مرحله به مرحله گزارش اقدامات انجام شده را به مردم ارائه خواهیم داد.

استاندار خراسان رضوی درباره درخواست نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های مصرفی مردم گفت: دستگاه‌های اجرایی استان اختیارات چندانی برای تنظیم بازار ندارند، اما در عین حال تمام تلاش مان را در این زمینه انجام خواهیم داد.

رزم‌حسینی  افزود: شهرداری مشهد تنها شهرداری در کشور به شمار می‌رود که سال گذشته با همکاری معاونت عمرانی استانداری موفق به تهاتر ۴۴۰۰ میلیارد تومان از مطالبات خود با بدهی‌های بانکی شد.
 
انتهای پیام//م.پ
 

امضا تفاهم نامه‌های ۷۹ معین اقتصاد مقاومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.