سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کارگروه‌های مانع زدایی و پشتیبانی از واحد‌های تولیدی در استان سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: کارگروه‌های مانع‌زدایی و پشتیبانی از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان سمنان باهدف تحقق شعار سال در استان تشکیل می‌شود.

 

علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد گفت: در راستای بهبود فضای کسب و کار لازم است تعاملات اتاق بازرگانی و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان باهدف گره گشایی از مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی افزایش یابد.

او افزود: همچنین برای بهبود فضای کسب و کار و وضعیت اقتصادی، اتاق بازرگانی ،شاخص‌های فصلی و سالانه کسب و کار تعیین کند و برای تدوین شاخص‌های کسب و کار از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استفاده کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بیان کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید در خدمت فعالان اقتصادی و واحد‌های تولیدی و صنعتی باشد و کارگروه‌های مانع زدایی و پشتیبانی از بخش تولید در استان سمنان تشکیل خواهد شد.

شریفی نژاد  تاکید کرد: بازخورد اقدامات انجام شده در سال گذشته در بخش تولید و صنعت استان تفکیک شود و برای بهبود روند کار و اجرایی شدن دستورالعمل ها، اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام /ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.