سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

حماسه‌های شهدای مدافع سلامت در تاریخ ایران اسلامی

سردار القاصی مهر گفت: حماسه‌های شهدای مدافع سلامت در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام به همراه رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان و جمعی از معاونانش در دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت عزالدین رستمیان گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و انتشار ویروس منحوس کرونا در سرتاسر جهان، کادر درمان در مراکز دمانی و بیمارستان‌ها در شرایط بسیار سخت و طاقت فرسایی مشغول خدمت رسانی به مردم هستند و این خود جهادی بی نظیر نزد پروردگار است.

او افزود: هیچ زبانی توانایی قدردانی از زحمات مدافعان حوزه سلامت را ندارد چراکه شهدای مدافع سلامت برای از بین بردن این ویروس منحوس از مال، جان و خانواده خود برای حفظ سلامت مردم گذشتند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه حماسه‌های شهدای مدافع سلامت در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند، ادامه داد: بی‌شک شهدای مدافع سلامت و خانواده‌های آنان اسوه‌های پایداری و ایثارند و ایثارگری‌های آن‌ها یک حرکت بزرگ انسانی و برگ زرینی در زندگی آن‌ها است.

او با بیان اینکه در مقام شهدا همین بس که همیشه زنده هستند، بیان کرد: رستمیان دومین شهید مدافع سلامت در استان ایلام، شایستگی شهادت را داشت و زحمات و تلاش‌های این عزیز در خاطر هم استانی‌های ایلامی ماندگار خواهد ماند.

گفتنی است شهید رستمیان در تاریخ ۲۵ آبان سال ۱۳۹۹ و در سن ۴۵ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.