کریمیان از شهادت چهارمین شهید سلامت ایلام خبر داد و گفت: جعفر سوخته در راه خدمت به بیماران کرونایی آسمانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از شهادت چهارمین شهید مدافع سلامت در ایلام خبر داد و گفت: جعفر سوخته از پزشکان متعهد استان شامگاه سه‌شنبه در راه خدمت به بیماران کرونایی جان خود را از دست داد و آسمانی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام بیان کرد: دکتر جعفر سوخته از پزشکان متعهد استان بود که از همان روز‌های اول شیوع کرونا در مرکز سندرمیک شماره ۲ ایلام به بیماران کرونایی خدمت کرد و بر اثر کرونا پس از ماه‌ها تلاش در خط مقدم مبارزه با کرونا و در راه سلامت و نجات جان هموطنانش شهید شد.

کریمیان ضمن عرض تسلیت شهادت این پزشک متعهد و ایثارگر که جان خود را برای حفظ سلامت شهروندان تقدیم کرده است افزود: کرونا ویروسی مرموز و غیرقابل پیش‌بینی است و شیوع و مرگ ناشی از آن سن و جنس و پیر و جوان، تحصیل‌کرده و باسواد و بی‌سواد نمی‌شناسد پس با رعایت نکات بهداشتی در قطع زنجیره این ویروس منحوس تلاش کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام بیان کرد: توصیه اکید و ضروری آن است که با رعایت نکات بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به قطع زنجیره این ویروس کمک کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.