سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهروموم ستاد مقابله با کرونا بر در اداره پست دشتستان

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: اداره پست به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی،با دستور رئیس ستاد مقابله با کرونای این شهرستان مهروموم شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ماریا خویش‌دوست رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بیان کرد: یکی از مصوبات مهم ستاد مقابله با کرونای شهرستان این است که ادارات دولتی موظف هستند، شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت کنند و بر همین اساس، بازرسی از ادارات به طور مرتب صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: در بازدید‌های انفرادی بازرسان این شبکه و همچنین بازدید‌های مشترک نمایندگان فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان دشتستان که در چندین نوبت از اداره پست انجام‌گرفت، مشخص شد که این اداره از لحاظ رعایت اصول بهداشتی (فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تهویه هوا) رتبه خوبی ندارد و اخطاریه و تذکر کتبی از سوی کمیته ستاد مقابله با کرونا به رئیس اداره ابلاغ‌شد.


بیشتر بخوانید


رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان عنوان کرد: به همین علت، با دستور فرماندار و هماهنگی دادستان دشتستان، و با حضور نمایندگان فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اداره اماکن نیروی انتظامی، اداره پست شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل‌شده است.

خویش‌دوست بیان کرد: اداره پست از جمله ادارات مهم شهرستان است که روزانه افراد زیادی به این محل رفت‌وآمد می‌کنند و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌تواند در شیوع بیماری کرونا بسیار مؤثر باشد.

او گفت: شهروندان در مراجعه به ادارات، اگر دیدند که ارائه دهنگان خدمت اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.