سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح شهید سلیمانی با مشارکت ۱۱ خانه هلال

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از اجرای طرح شهید سلیمانی جمعیت هلال احمر با همکاری و مشارکت بسیج و شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید قاسم گلشن سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت، گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی با مشارکت داوطلبان خانه‌های هلال این شهرستان با هدف بیمار یابی و محدود سازی افراد مبتلا و  پیشگیری از شیوع کرونا اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح در ۴۳ پایگاه در ۱۳ منطقه از مناطق روستایی این شهرستان در زمینه ارائه مراقبت‌ها و خدمات ضروری بهداشتی به صورت حضوری و غیر حضوری اجرا و شناسایی زود هنگام کووید ۱۹ و مراقبت از گروه‌های در معرض خطر و ارتقای کیفی مراقبت از بیماران بستری و سرپایی از جمله اقدامات مربوطه به این طرح است.

گلشن بیان کرد: در طرح محله محور شهید سلیمانی، داوطلبان عضو خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر شهرستان تفت ملبس به کاور داوطلبان هلال احمر، به گروه نمایندگان پایگاه‌های بسیج و خانه بهداشت مناطق روستایی ملحق می‌شوند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بیشترین اطلاع رسانی در زمینه پیشگیری از کرونا صورت می‌گیرد و عنوان طرح ردیابی و رهگیری بیمارانی است که به کرونا مبتلا شده اند، همچنین بروشور‌هایی به منظور اطلاع رسانی تدارک دیده شده است که در اختیار مردم قرار میگیرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.