سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت یک عنوان جدید از سوی توسعه دهنده بازی Star Wars

توسعه دهنده Apex Legends و Titanfall در حال کار روی یک عنوان کاملا جدید است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تچ رادار، شرکت رسپاون اینترتیمنت (Respawn Entertainment)، استودیوی توسعه دهنده بازی‌هایی مانند Apex Legends، Star Wars Jedi: Fallen Order و Titanfall، نشان داد که در مراحل اولیه ساخت یک بازی جدید است.

این خبر توسط "استیون که هین وونگ" برنامه نویس شرکت رسپاون اینترتیمنت، که در توئیتر خود آگهی استخدام مهندس نرم افزار را منتشر کرد، اعلام شد. این موضوع سپس توسط وینس زامپلا رئیس استودیوی رسپاون، که پروژه جدید را "چیز‌های فوق العاده هیجان انگیز" خواند، دوباره بازتوئیت شد.

رسپاون اینترتیمنت یک بازی جدید می‌سازد

واضح است که بازی جدید هنوز در مراحل اولیه توسعه است. اما زامپلا متقاضیان را دعوت می‌کند تا زودتر آن را دریافت کنند. البته برنامه نویس این شرکت اظهار داشت که تیم توسعه دهنده در حال حاضر تنها پنج نفر را تشکیل می‌دهد و دنبال استخدام ششمین نفر هستند.

در این مرحله اولیه، احتمالاً می‌توانیم بیشتر از آنچه که هست، درمورد اینکه این بازی چیست، بدانیم. به عنوان یک "IP جدید" که "از ابتدا" ساخته می‌شود، به راحتی می‌توان گفت که این عنوان بازی، دیگر یک بازی شبیه به جنگ ستارگان یا تیتانفال نخواهد بود.

تنها چیزی که در تبلیغات شغلی این بازی به یک نکته نزدیک است این است که هر کسی که استخدام شود عضوی از تیم خواهد بود و باید هدفش "پیشگام بودن راه‌های جدید برای فعال کردن ماجراجویی تا زمان مرگ گرما در جهان باشد، که بسیار هیجان انگیز و جاه طلبانه به نظر می‌رسد، اما خیلی روشن و واضح نیست که چگونه خواهد بود.

در حالی که این IP جدید در حال توسعه است، رسپاون اینترتیمنت هنوز با بازی Apex Legends کارش تمام نشده است. چون اولین آزمایش‌های بتا منطقه‌ای برای Apex Legends Mobile در اواخر این ماه آغاز می‌شود و قصد دارد تا سال ۲۰۲۱ به "مناطق بیشتر و تعداد بیشتری از بازیکنان در سراسر جهان" گسترش یابد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.