سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

کارگران نقش مهمی در رونق اقتصادی هستند

 زارعی گفت: کارگران نقش آفرینان اصلی در توسعه، تولید و رونق اقتصادی هستند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدابراهیم زارعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بە مناسبت آغاز هفتە کار و کارگر با حضور در جمع کارگران شاغل در بیمارستان‌های تامین اجتماعی، کوثر و شهرداری منطقه ۲ سنندج ضمن تبریک این ایام به جامعه کارگری، اظهار کرد: کارگران نقش آفرینان اصلی در توسعه، تولید و رونق اقتصادی هستند.

اوخاطرنشان کرد: کارگران جزو شریف‌ترین اقشار جامعه هستند که همواره باید مورد توجه و حمایت قرار بگیرند.

زارعی نبود مهارت را یکی از ضعف‌های اساسی در میان جامعه کارگری عنوان کرد و گفت: وجود نیروی ماهر کار علاوه بر ارائه خدمات مطلوبتر می‌تواند در بالا بردن سطح درآمدی و رفاه بیشتر، نقش ایفا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی مهارت آموزی در استان خواست با رصد نیاز‌های بازار کسب وکار با جدیت بیشتر نسبت به تربیت نیروی کار ماهر و حرفه‌ای اقدام کنند.

زارعی مرزی بودن استان کردستان و نیاز بازار اقلیم کردستان عراق به نیروی کار توانمند و ماهر را یک فرصت عنوان کرد و افزود: هم اکنون تعدادی از مردم استان ما در اقلیم کردستان عراق با درآمد قابل توجه مشغول به کار هستند و با داشتن مهارت‌های مورد نیاز در آن منطقه می‌توانند فعالیت بیشتری داشته باشند و سطح درآمدی بالاتری را از آن خود کنند.

او ضمن تقدیر از جامعه کارگری که علیرغم مشکلات موجود اقتصادی همچنان با قدرت و علاقه در راه توسعه و سازندگی کشور و استان تلاش می‌کنند، گفت: ما نیز به عنوان مسئول از حضور و تلاش کارگران قدردانی می‌کنیم و با همه وجود تلاش خواهیم کرد که در حد توان و وسع خود از آنان حمایت کنیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.