سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم وزنه برداری استان زنجان خبر داد:

اعلام آخرین وضعیت وزنه بردار زنجانی/ کسب مقام چهارم حسین سلطانی در حرکت یک ضرب

نصرتی گفت: حسین سلطانی ملی پوش دسته ۸۱ کیلوگرم تیم ملی کشورمان که در رقابت‌های قهرمانی آسیا مصدوم شده بود، فردا به ایران باز می گردد.

نصرتی سرمربی تیم وزنه برداری استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: حسین سلطانی وزنه بردار زنجانی که برای شرکت در مسابقات آسیایی دسته ۸۱ کیلوگرم همراه سایر ملی پوشان این رشته ورزشی راهی ازبکستان شده بود در حرکت آخر یک ضرب از ناحیه آرنج دست چپ آسیب دیده و راهی بیمارستان شد.

نصرتی افزود: بنا به اظهارات دکتر باقری جای هیچگونه نگرانی نیست و حال عمومی حسین سلطانی مثبت ارزیابی شده است.

او بابیان اینکه  تیم ملی وزنه برداری ایران فردا دوشنبه پس از انجام تست کرونا  راهی ایران خواهند شد، گفت: در صورتی تست کرونای هریک از این افراد مثبت شود پس از گذراندن دوران نقاهت و قرنطینه در ازبکستان و منفی شدن تست کرونا اجازه ورود به کشور را خواهند داشت.

نصرتی ادامه داد: حسین سلطانی نیز فردا همراه سایر اعضای تیم راهی تهران خواهد شد و پس از انجام اقدامات درمانی در شهر تهران به زنجان باز خواهدگشت.

سرمربی تیم وزنه برداری استان زنجان گفت: درصدد برگزاری مراسم استقبالی باشکوه با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی برای قدردانی از زحمات این غیورمرد زنجانی هستیم.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.