سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک:

خبرنگاران بازوان توانمند فرهنگی باغملک هستند

زنگنه گفت: خبرنگاران بازوان توانمند فرهنگی شهرستان هستند و با قلم خود در جبهه فرهنگ و دادخواهی مطالبات مردم مبارزه می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمدرضا زنگنه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک گفت: خبرنگاران بازوان توانمند فرهنگی شهرستان هستند و با قلم خود در جبهه فرهنگ و دادخواهی مطالبات مردم مبارزه می‌کنند و برخی موارد را باید در فضای مجازی تذکر دهند.

او افزود: خبرنگاری یک حرفه است؛ یک هنر است که هر کسی نمی‌تواند آن را داشته باشد. خبرنگاران شغلی مقدس و رسالتی به عنوان طلایه داران جبهه آگاهی بر عهده دارند و چشمان بینا و زبان گویای مردم در راستای مطالبه گری هستند.

زنگنه با اشاره به اینکه فضای مجازی باید کنترل شود، بیان داشت: برنامه‌ای برای کنترل فضای مجازی داریم و هر خبر باید براساس واقعیات منعکس شود نه از روی مچ گیری، انتقاد، و سلیقه.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک تصریح کرد: خبرنگاران با رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی برخی موارد به نفع مردم را باید در فضای مجازی تذکر دهند و در راستای جذب سرمایه گذار، گردشگر و همکاری با مسئولان و تشویق آنان اگر کم کاری دیدند اول پیشنهاد و راهکار دهند و در غیر این صورت تذکر و در فضای مجازی منعکس کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.