سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارکنان داروخانه‌ها و مطب‌های آذربایجان‌شرقی واکسینه می‌شوند

رییس گروه بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت آذربایجان‌شرقی گفت: به زودی واکسیناسیون کارکنان داروخانه‌ها، مطب‌ها و کلینیک‌های پزشکی استان علیه ویروس کرونا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سیمین خیاط‌زاده رییس گروه بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت آذربایجان‌شرقی گفت:در این مرحله تمامی کارکنان این مراکز و کلینیک‌های رادیولوژی و پاتولوژی که کد بیمه دارند برای واکسیناسیون توسط کارفرمایان مراکز ثبت نام می‌شوند.

اوافزود:بعد از اجرای این مراحل، مرحله دوم واکسیناسیون عموم مردم علیه ویروس کرونا آغاز می‌شود به طوری که عموم مردم به ترتیب گروه سنی ۸۰ سال به بالا، ۷۰ تا ۸۰ سال، ۶۰ تا ۷۰ سال و به همنی ترتیب با فاصله‌های ۱۰ ساله با اولویت گروه‌های دارای بیماری زمینه‌ای واکسینه می‌شوند.

او با اشاره به اینکه واکسیناسیون کادر درمان استان در مراحل پایانی قرار دارد ادامه داد: تمام مشخصات اعضای نظام پزشکی استان وارد سامانه سیب شده و تزریق توسط همکاران نظام پزشکی و تحت نظارت مرکز بهداشت استان انجام می‌شود.

از یک هزار و ۶۰۰ بیمار بستری کرونایی در آذربایجان شرقی بیش از ۳۰۰ بیمار در وضعیت بد قرار دارند و اکنون تعداد فوتی‌های استان به بالای ۲۰ نفر رسیده است.

بر اساس آخرین گزارش‌ها هفته گذشته در آذربایجان شرقی بیش از ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر علیه کرونا واکسینه شدند.

کادر بهداشت و درمان، نظام پزشکی، سالمندان تحت پوشش بهزیستی، جانبازان بالای ۷۰ درصد، پاکبانان و کادر آرامستان‌ها در آذربایجان شرقی تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.