سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرستان‌های کرمانشاه در وضعیت قرمز

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت : اکثر شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز هستند و تعطیلات و محدودیت‌های اعمال شده تعداد آن‌ها را کم نکرد، بنابراین محدودیت‌های کرونایی تا شنبه هفته آینده تمدید شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سارا شاه‌آبادی معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت : طی شبانه روز گذشته ۲ نفر دیگر از هم استانی‌ها را بر اثر ابتلای قطعی به کرونا از دست داده‌ایم که با احتساب این دو نفر تعداد موارد مرگ براثر کرونا به یک‌هزار و ۶۲۹ نفر رسیده است.

او با بیان اینکه هم‌اکنون ۸۱۶ نفر از هم استانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت : اکثر شهرستان‌ها در وضعیت قرمز هستند و تعطیلات و محدودیت‌های اعمال شده تعداد آن را کم نکرد، بنابراین محدودیت‌های کرونایی تا شنبه هفته آینده تمدید شده است.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه افزود: تنها در استان شهرستان ثلاث باباجانی زرد رنگ است و جوانرود، روانسر، دالاهو و قصرشیرین نارنجی و مابقی در وضعیت قرمز هستند.

او افزود: برخی از شهرستان‌ها همچون کنگاور، گیلانغرب، سنقرو کلیایی و پاوه جزء شهرستان‌های است که موارد بستری بیش از حد انتظار دارند.

شاه‌آبادی افزایش تعداد موارد بستری را هشداری به مردم در راستای رعایت اصول بهداشتی دانست و گفت: رعایت اصول بهداشتی اولین سلاح برای مبازه با کرونا است، بنابراین لازم است مردم با استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از حضور در تجمعات مراقب سلامتی خود و اعضای خانواده باشند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.