رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هم اکنون ۸۱۶ بیمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در ۲۵ بیمارستان استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۴۱ نفر کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در شبانه‌روز گذشته ۷۵ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۴۳ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۱۱ نفر افزایش داشته است.

او گفت : در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۹ بیمار جدید با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شدند و ۱۷۲ بیمار نیز بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

او افزود: اکنون در سنقر و کلیایی ۷۰ نفر، در اسلام آباد غرب ۶۵، پاوه ۴۱، کنگاور ۳۸، هرسین ۳۳، سرپل ذهاب ۳۰، صحنه ۲۹، جوانرود ۲۰، گیلانغرب ۱۸ و در قصرشیرین چهار نفر بستری هستند.

محمدی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر از مبتلایان به کرونا جان خود را از دست دادند، افزود: مجموع جان باختگان بر اثر ابتلای قطعی به این ویروس از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و ۶۲۹ نفر رسیده است.

حال ۲۳ درصد از بیماران بستری وخیم است

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی گفت: در حال حاضر از مجموع ۸۱۶ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان کرمانشاه، ۱۴۱ نفر در بخش‌های ویژه بستری هستند.

محمدی افزود: از این تعداد ۳۲ نفر دارای حال وخیم بوده و از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.