سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری قاچاقچی مسلح و سابقه دار مواد مخدر/کشف ۲۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم پنیر قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی پاوه از دستگیری قاچاقچی مسلح و سابقه دار مواد مخدر در این شهرستان با حضور به موقع پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حیدر حق‌جویان فرمانده انتظامی پاوه گفت : پس از اطلاع ماموران انتظامی پاوه از فعالیت یک قاچاقچی مسلح در باغات اطراف این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران پس از شناسایی محل و هماهنگی با مقام قضائی، باغ محل اختفای فرد قاچاقچی را به محاصره درآورده و این فرد هم پس از اطلاع از حضور پلیس تصمیم به پرتاب نارنجک گرفت.

فرمانده انتظامی پاوه افزود: ماموران انتظامی با سرعت عمل مناسب و واکنشی به موقع از پرتاب نارنجک توسط قاچاقچی جلوگیری و با اقتدار ضمن دستگیری او، بیش از ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر بسته‌بندی شده و ۲۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد را کشف کردند.

او با بیان اینکه فرد دستگیر شده از قاچاقچیان متواری و سابقه‌دار است، از معرفی او به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

پنیر قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۲۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم پنیر قاچاق در شهرستان قصرشیرین و با تلاش ماموران پلیس خبر داد

علی اکبر جاویدان گفت : ماموران پاسگاه «آقابرار» قصرشیرین حین گشت زنی در محدوده پایانه «پرویزخان» به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

او از دستگیری ۲ نفر در این خصوص و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی برای صدور احکام لازم خبر داد.

سردار جاویدان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه امسال و به منظور تحقق شعار سال رهبری عنوان کرد.

برادران شرور در دام پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از دستگیری شرور سابقه دار همراه با برادرش که اقدام به تیراندازی در میدان مرکزی شهر کرمانشاه کرده بودند، خبر داد.

او گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه عاملان تیراندازی و قدرت نمایی در شهرک فدک شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی آن‌ها را دستگیر کردند.

 جاویدان افزود: در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه عاملان تیراندازی نیز یک قبضه کلت، یک تیغه خشاب کلاش، ۲۰۷ عدد فشنگ و ۲ تیغه قمه کشف و یک دستگاه خودرو سواری سمند توقیف شد.

او از معرفی شرور دستگیر شده و برادرش که با وی همدست بوده به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد .

واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در کمربندی شهر کنگاور

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در کمربندی شهر کنگاور خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست داده و سه نفر هم زخمی شدند.

محمد حیدری افزود: این حادثه حوالی ساعت هشت صبح امروز (۴ اردیبهشت) برای یک دستگاه خودرو پراید در محور نهاوند - کنگاور رخ داد.

او افزود: در این حادثه متاسفانه دختری ۱۳ ساله در صحنه حادثه و مردی ۳۰ ساله در مرکز درمانی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: راننده به همراه یک خانم ۳۰ ساله و پسربچه‌ای هست ساله نیز زخمی و در بیمارستان تحت مداوا هستند.

 حیدری علت وقوع این حادثه مرگبار را توجه نکردن به جلو راننده و ناتوانی در کنترل و مهار خودرو اعلام کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.