سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۱۲ طرح در بندرلنگه

با حضور استاندار هرمزگان ۱۲ طرح درشهرستان بندرلنگه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، استاندار هرمزگان از افتتاح ۱۲ طرح در بندرلنگه و آغاز عملیات ساخت یک طرح دیگر در این شهرستان خبر داد.

فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: طرح آبرسانی روستای کوهین بندرلنگه به نمایندگی از ۱۱ طرح آبرسانی روستایی در این شهرستان افتتاح شد.

همتی افزود: این طرح‌ها با ۷۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب، شش مخزن به ظرفیت هزار و ۳۱۰ متر مکعب و ۲۵ حوضچه برای آبرسانی به ۱۸ روستا اجرا و ساخته شده است.

او گفت: برای این طرح‌ها در مجموع بیش از ۲۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.

استاندار هرمزگان افزود: در چهار سال اخیر اقدامات کم نظیر و بسیار مهمی برای تامین آب پایدار در هرمزگان صورت گرفته و در حال حاضر معادل نیمی از مصرف آب در هرمزگان از طریق شیرین سازی آب دریا تامین می‌شود.

همتی افزود: بیش از دو دهه خشکسالی، شرایط آبرسانی در این استان را سخت کرده است و تا حد امکان باید از طرق آب شیرین کن، آبرسانی پایدار و مطلوب انجام شود.

او گفت:مرکز خدمات جامع سلامت روستای سایه خوش بندرلنگه با هزینه ۷۰ میلیارد ریال و با کمک خیران از دیگر طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

استاندار هرمزگان گفت: این مرکز با مساحت ۵۷۰ مترمربع شامل بخش‌های بستری اطفال، زنان و مردان و همچنین بخش‌های دندان پزشکی، مامایی، تزریقات، آزمایشگاه و نمازخانه، آماده خدمات رسانی به جمعیت نزدیک به شش هزار نفری این منطقه و روستا‌های اطراف آن است.

همتی افزود: همچنین عملیات اجرایی بخش دوم بلوار ساحلی بندرلنگه به طول ۷۰۰ و عرض ۴۰ مترآغاز شد.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.