سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه بیش از ۸ هزار خودرو در تخطی از محدودیت‌های کرونایی

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از ثبت تخلف ممنوعیت تردد کرونایی برای ۸ هزار و ۵۴۱ خودرو از زمان اعلام محدودیت‌های تردد در استان اصفهان تا پایان فروردین ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدعلی صلواتی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به فعالیت ۱۴۰ دستگاه سامانه تردد شمار در استان اصفهان، گفت: از زمان ابلاغ محدودیت‌های تردد کرونا در امسال توسط ستاد کرونا استان اصفهان، به طور متوسط در هر ساعت ۲۴۹ خودرو از محور‌های مواصلاتی استان اصفهان عبور کرده‌اند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: مقایسه تردد‌ها از ۲۰ تا ۳۱ فروردین ماه در مقایسه با مدت مشابه در همین ماه حاکی از کاهش حدود ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اصفهان است.

او با اشاره به فعالیت ۱۴۵ سامانه ثبت تخلف هوشمند در محور‌های مواصلاتی استان اصفهان گفت: این سامانه‌ها علاوه بر ثبت تخلف ممنوعیت تردد، ۴۵ هزار و ۶۹ تخلف سرعت را ثبت و برای اعمال قانون به پلیس راه ارسال کرده‌اند.

صلواتی خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان در راستای خدمت‌رسانی به مردم به طور ۲۴ ساعته پاسخگوی تلفن‌های مردمی بوده و در این مدت به بیش از ۲ هزار و ۴۸ تماس در رابطه با ممنوعیت و محدودیت‌های تردد پاسخ داده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.