رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: پلیس راه استان اصفهان در ۱۱ نقطه استقراری نسبت به اجرای محدودیت‌های کرونایی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین اقدام می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده به دنبال افزایش شیوع کرونا در استان اصفهان گفت: تردد در محور‌های منتهی به شهر‌های با رنگ قرمز و نارنجی ممنوع است.

او با بیان اینکه در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین، ورود پلاک‌های غیر بومی به شهر اصفهان و خروج پلاک‌های بومی از شهر اصفهان ممنوع است، ابراز داشت: شهر‌های خوانسار و گلپایگان در وضعیت قرمز و مبارکه، نجف آباد، تیران و کرون، لنجان، نائین، فریدن، فلاورجان، شاهین شهر و میمه در وضعیت پرخطر و نارنجی قرار دارند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان افزود: ورود پلاک‌های غیر بومی به شهر‌های دارای وضعیت رنگ قرمز و نارنجی ممنوع بوده و این خودرو‌ها در شهر‌های دارای وضعیت قرمز در هر ۲۴ ساعت به مبلغ یک میلیون تومان و درشهر‌های دارای وضعیت نارنجی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

او ادامه داد: در صورتی که رانندگان  شهر مورد نظر را ترک نکنند ضمن جریمه پلاک خودرو آن‌ها توقیف سیستمی خواهد شد.

سرهنگ زارع ادامه داد: توصیه می‌شود مسافران و رانندگان حتماً زمانبندی سفر را هنگام برگشت از سفر در برنامه کاری خود قرار دهند تا شاهد تراکم ترافیک در محور‌های استان نباشیم.

او تصریح کرد: پلیس راه استان اصفهان در ۱۱ نقطه استقراری نسبت به اجرای محدودیت‌های کرونایی در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین اقدام می‌کند.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.