سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا و ابتکار بی نظیر واکسیناسیون در اراک

نماینده وزیر بهداشت ابتکار دانشگاه علوم پزشکی اراک در تزریق واکسن کرونا را بی نظیر دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  دکتر نامدار عبداللهیان نماینده وزیر بهداشت در کنترل و مهار ویروس کرونا در استان‌های مرکزی و لرستان در حاشیه بازدید از مکان تزریق واکسن کرونا در اراک، گفت: اختصاص یک سوله مجزا و تزریق واکسن طبق نوبت در نوع خود بینظیر است.

دکتر عبداللهیان افزود:در بین مراکزی که اینجانب مسوولیت نظارت آن‌ها را بر عهده دارم، استان مرکزی و این اقدام ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی اراک، ممتاز و بهترین است

او اضافه کرد:اختصاص یک مکان مجزا برای تزریق واکسن به گروه‌های هدف، ابتکاری است که دانشگاه علوم پزشکی اراک به اجرا درآورده و کاملا هم قابل قبول و مطلوب است.

نماینده وزیر بهداشت بیان کرد: در این روش ضمن رعایت فاصله دریافت کنندگان واکسن، با نوبت دهی که صورت می‌گیرد هم شأن آن‌ها حفظ می‌شود و هم عوامل اجرایی مشخصات آن‌ها را به دقت بررسی می‌کنند.

او ادامه داد: استفاده از این فضا‌ها در واکسیناسیون عمومی و یا گروه‌های اولویت دار موجب رضایتمندی دریافت کنندگان می‌شود و تربیت بدنی و ادارات می‌توانند با در اختیار قرار دادن فضا‌های مناسبی که در اختیار دارند، به اجرای بهتر این طرح و واکسیناسیون کمک زیادی کنند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.