سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم وزنه برداری استان زنجان:

میزان آسیب دیدگی آرنج ملی پوش زنجانی شدید نیست

سرمربی تیم وزنه برداری استان زنجان گفت: حسین سلطانی وزنه بردار دسته ۸۱ کیلوگرم در حرکت آخر یک ضرب مسابقات قهرمانی آسیا از ناحیه آرنج آسیب دید.

نصرتی سرمربی تیم وزنه برداری استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: حسین سلطانی دلاور مرد زنجانی که برای شرکت در مسابقات آسیایی دسته ۸۱ کیلوگرم همراه سایر ملی پوشان این رشته ورزشی راهی ازبکستان شده بود در حرکت آخر یک ضرب از ناحیه آرنج دست آسیب دیده و راهی بیمارستان شد.

اوبابیان اینکه سلطانی در اولین حرکت یک ضرب خود وزنه ۱۵۶ کیلوگرم را مهار کرد، افزود: با توجه به رقابت نزدیک رقبا در جدول مسابقات و طبق تصمیم مربیان تیم ملی وزنه ضرب دوم به ۱۶۱ کیلوگرم ارتقاءیافت که متأسفانه حسین سلطانی موفق به مهار وزنه نشد و برای بار سوم مجددا همین وزنه را درخواست دادند که درصورت مهار این وزنه حسین سلطانی در حرکت یک ضرب مقام سوم جهان را از آن خود می‌کرد اما متأسفانه این ورزشکار پرتلاش زنجانی با در رفتگی آرنج دست چپ زیر وزنه مواجه شده و از ادامه مسابقات جا ماند.

نصرتی ادامه داد: خوشبختانه با حضور به موقع مسئول کمیته پزشکی فدراسیون حسین سلطانی سریعا به بیمارستان منتقل شد.

او گفت: پس از مراجعه به بیمارستان و گرفتن عکس های رادیولوژی مشخص شد که هیچگونه شکستگی و محدودیت حرکتی در ناحیه آرنج حسین سلطانی وجود ندارد.

سرمربی تیم وزنه برداری استان زنجان افزود: بعد از گذشت ۲۱ روز معاینات نهایی روی دست حسین سلطانی صورت خواهد گرفت.

نصرتی گفت: بنا به اظهارات دکتر باقری جای هیچگونه نگرانی نیست و حال عمومی حسین سلطانی مثبت ارزیابی شده است.

او ادامه داد: حسین سلطانی در مسابقات وزنه برداری کاپ گزینشی المپیک که بهمن ماه سال ۹۸ با حضور ۱۳ کشور خارجی در شهرستان رشت برگزار شد، موفق به کسب ۲ مدال برنز شد.

نصرتی افزود: این وزنه بردار شایسته زنجانی در سال ۹۶ نیز در مسابقات جهانی رده سنی نوجوانان که در کشور مالزی برگزار شد توانست مدال طلای جهان را بدست آورد.

سرمربی تیم وزنه برداری استان زنجان گفت: سلطانی پیش از این نیز مقام نائب قهرمانی جهان در رده سنی جوانان مسابقات آسیایی را که در کشور ازبکستان برگزار شد از آن خود کرده بود.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
وااااای چقد بددددد