سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکواش ورزش دانشگاهی همدان شد

رئیس هیات اسکواش همدان گفت: براساس توافق انجام شده با دانشگاه بوعلی سینا، فضایی مناسب برای فعال شدن ۲ رشته اسکواش و پدل اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،اسدالله ربانی مهر رئیس هیات اسکواش همدان بیان کرد: در نشست مشترک مدیران دانشگاه بوعلی سینا و هیات اسکواش استان همدان برای راه‌اندازی ورزش پدل و اسکواش در دانشگاه بوعلی سینا توافق لازم انجام شد.

او اظهار داشت: در این نشست که دکتر عربی معاون پشتیبانی، دکتر نقدی معاون دانشجویی و دکتر رهبان فر مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه بوعلی سینا حضور داشتند، اسکواش و پدل به منظور ترویج ورزش شهروندی و دانشجویی در دانشگاه بوعلی سینا به زودی فعال خواهد شد.

رئیس هیات اسکواش استان همدان با قدردانی از همکاری و تعامل مطلوب مدیران دانشگاه بوعلی سینا و نگاه مثبت به حوزه ورزش افزود: دانشگاه بوعلی بزرگترین دانشگاه استان است و تصمیم داریم با همکاری دانشگاه چراغ ورزش اسکواش و پدل را در این دانشگاه بزرگ روشن کنیم.

او ادامه داد: چند مکان برای راه‌اندازی رشته‌های اسکواش و پدل در فضای دانشگاه بوعلی مورد بازدید قرار گرفته و پس از تصمیم گیری نهایی نسبت به فعال‌سازی اقدام می‌کنیم.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.