راهیابی اسکواش همدان به لیگ برتر

رئیس هیئت اسکواش همدان گفت: تیم اسکواش همدان با حمایت دهکده توریستی تفریحی گنج‎نامه در لیگ برتر کشور حاضر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسدالله ربانی‎ مهر، رئیس هیئت اسکواش همدان با اشاره به مراسم رونمایی از لباس و حامی تیم اسکواش،گفت: پس از برگزاری جلسات مختلف و مساعدت مدیرعامل دهکده توریستی و تفریحی گنج‌نامه، قرار شد تیم اسکواش همدان با حمایت این شرکت در مسابقات حاضر شود.

او ادامه داد: همدان برای نخستین بار است که در مسابقات لیگ برتر اسکواش کشور حاضر خواهد شد و با داشتن حامی مالی، می‎ تواند بهتر در این رویداد حاضر شود.

رئیس هیأت اسکواش استان همدان گفت: در همین زمینه در مراسمی که با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد، از لباس جدید تیم اسکواش همدان با نام دهکده گنج‌نامه رونمایی شد.

ربانی‌مهر افزود: در حاشیه این مراسم از برگزیدگان مسابقات ورزش در خانه، مسابقات آقایان و بانوان اسکواش دهه فجر، مسابقات مجازی فدراسیون، مسابقات نقاشی کودکان و مسابقات عکس شب یلدا ویژه اعضا هیات اسکواش استان قدردانی شد.

او بیان کرد: اسکواش به عنوان یکی از رشته‌های نوپا به دنبال ارتقای جایگاه است و پیشرفت‌های بسیار خوبی را از این ورزش شاهد هستیم که امیدواریم بتوانیم نام همدان را در این ورزش همواره طنین انداز کنیم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.