سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۱۱ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی مستقیم برای مددجویان کمیته امداد

کمیته امداد استان کرمانشاه به منظور تحقق شعار سال، ۱۱ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی مستقیم برای مددجویان در سال ۱۴۰۰ ایجاد می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : این نهاد در سال ۹۹ بیش از ۱۱ هزار و ۶۴۷ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم با پرداخت وام‌های اشتغال برای مددجویان کرمانشاهی ایجاد کرده است.

او با بیان اینکه از این تعداد هشت هزار و ۳۱۱ فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد شده گفت : بیش از ۲۲۶ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به منظور اجرای این مشاغل به مددجویان کرمانشاهی پرداخت شده است.

او افزود: ۱۹۰ میلیارد تومان از وام‌های قرض الحسنه پرداختی در پارسال از محل اعتبارات بانک‌ها تامین شده است.

رخصی با اشاره به اینکه امسال نیز پیش بینی می‌شود بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی مستقیم مددجویی در استان ایجاد شود، افزود: این میزان فرصت شغلی در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به منظور تحقق شعار "تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها" با پشتیبانی و همراهی بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی همکار ایجاد خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: از این تعداد شغل حدود چهار هزار و ۲۵۰ طرح در قالب راهبری شغل، چهار هزار و ۲۵۰ طرح به صورت هدایت شغلی و سه هزار شغل نیز در قالب کاریابی و تعامل با کارفرمایان ایجاد می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.